energi.[5 april 2008]

jag har ingen j*vla energi.
den har strejk, och det är verkligen fel tillfälle.
böckerna bara väntar på att jag ska öppna dom.
och jag som hade tänkt mig vara hemma idag för att kunna plugga lite, visst.
nu deppar man verkligen inte ihop. och jag som måste plugga.

förövrigt nu i veckan så har det hänt lite (woow).
i tisdags så fick jag reda på matteprovet, 23/25, mvg och pär's nya favorit elev. det konstiga är att det in¨te stämmer, hur lyckades jag egentligen, jag fattade nog ingenting på det där provet, men jag är glad (:
på kvällen var det innebandy match, vi spelade mot P-94 med F-94 ( jag är F-93).
hur kul som helst! dock så vann vi inte, snarare förlorade vi, men jag hade inte riktigt tänkt något annat.
på torsdag och igår hade jag två prao-dagar. jag var på BRANDSTATIONEN.
hellervete vad kul det var! :D längtar tillbaka såå himla mycket. absolut något av det roligaste jag gjort.
minnen för livet kan man väl säga.
ikväll blir det middag hos mormor, hennes frys hade visst gått sönder så vi skulle äta sånt som gick att rädda, mumma :)

förövrigt någon gång i framtiden så ska jag ta och göra iordning min lilla blogg. om det går, eftersom jag inte är värsta mega snillet på sånna där html koder och sånt.

nu ska jag nog ta en ny bakad bulle ch ett glass mjöl och kolla lite film och läsa lite inför EU-körkoretet nästa vecka.

maha, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0