fredag - lördag.

åh, har haft skoj nu i helgen!
var med massor av folk hos ylva igår, singstar och guitar hero i högsta hugg! verkligen kul :)
väldigt trött idag bara.. men det är det värt.

fick även min moppe i torsdag och körkortet igår :D så snart ska jag ut på vägarna.
nästa vecka, på tisdag, är det no-prov. redan nu vet jag att det kommer gå dåååligt. har noll koll på allt som tillhör det där ämnet. fresten har jag inte ens börjat kolla på det. så imorgon och på måndag blir det plugg! heela dagarna.
till något annat. jag, min syster och min kusin hade tänkt köpa hem lite grejer från forever21.com till sommaren och studenten och avslutningen och konfirmationen ;) hoppas bara man  väljer rätt storlek :S
någon som vet om dom storlekarna ungefär är som här i sverige? blir ju jobbigt om alla sitter dåligt ;)
sov gott :)'


image16typ denna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0