fredagen,

min dag idag.
vaknade vid sju någon gång, klockan skulle ringa tjugo över sju, så lång och drog mig lite. sen opp och hoppa för att gå och äta frukost. spilla lite på mattan och sem göra i ordning mig för dagis :D

idag blev det shorts, trevligt i värmen. cyklade iväg med lovesong- Sara Bareilles i öronen.
kom fram till alla busbarn  och började med att klä på dom, för vi skulle ut i det fina vädret !
cykla lite, gunga lite, få lite sand i håret och schteka :) tog lite rast med alicia o jenny. åt en vääldans god fredags kaka *mums* ! sista dagen där, så det var tråkigt att behöva säga hejdå till alla.. men det ligger ju nära så skanog fara dit nästa vecka och hälsa på ;)

kom hem och var rikligt trött. sate mig vid datan och kollade lite. och nu sitter jag här igen. har redan hunnit gå igenom alla mina dagliga webbsidor.

nu är jag fortfarande lika trött, men ska nog ta och sova lite tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt kväll. :)

2008-04-18 @ 21:20:32
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0