halsbandet.

yees! fick mitt halsband igår, syster min skickade det från umeå. det är ett halsband från namnsmycken.com som jag och mina systrar delar. nu ska jag bara köpa en kedja till. jag är inte säker på vad det kostar eftersom det var min födelsedags present och när min andra syster fick sitt var det inte jag som fixade det. men ungefär en 280 kr tror jag. det är en silver platta där man kan igrevera (stavning?) vad man vill på :)
riktigt glad är jag nu iaf :D


det står systrar på, jag har en sånn dålig kamera!


Kommentarer
Postat av: Sannah

Jaa, absolut;P Jag hinner inte fixa det nu får gäster och sådär, men du kan ju lägga till min msn så fixar vi det later ^^ [email protected]

2008-04-20 @ 12:26:19
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0