I never.

och idag fick jag reda på att mitt abonemang har gått ut. det har varit väldigt bra medans jag hade det faktiskt. och helt plötsligt så fick jag betäla ungefär dubbelt upp denna månaden.. ska kolla lite. vill ha många fria sms och billig telefoni kostnad.
fast egentligen så borde jag skaffa en helt ny mobil med allt. den är helt slut. och så är den över ett år också ;)
men spara på miljön julia!
så det blir nog tre kontant kort. såg rätt bra ut. lite fria sms och ringing inom 3 och så billigt utanför. plus massa andra grejer :) får bara ta ett snack med fader min innan också. säkrast så ;)
igår åkte jag för första gången med min nya mopped :) man kan säga att det behövs där jag bor..
jag åkte först till min kära kusin/bästa vän alicia. vi skulle plugga no. men hon ville ut och åka lite så vi drog till min andra bästa vän, evelina. hon var lite sjuk, men vi åt  kakor och drack saft med henne en stund :) sen hem och äta pizza och kolla på "the golden compass".
sen var det dax för kyrkan. jag vet inte riktigt vad jag tycker om gud. ibland tror jag faktist att han hjälper mig, och jag ber faktiskt (liten förvånande kanske). men det gör mig trygg eftersom jag gjort det sen jag var liten.
 ska bli riktigt kul i sommar iallafall. det blir konfirmation i fem veckor intensivt på marstrand! :)
på en ö mitt i sommaren fem veckor, visst låter det bra ??!

nä nu måste jag ut och plugga i solen och kolla in nya h&m katalogen.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0