skin.

lyssnar på minnen. skin- rascal flatts. saknat den låten lite granna faktiskt :)
men nu har man fått en ny design av saanzil.blogg.se, och jag är mycket nöjd !

för övrigt idag har jag varit i skolan, kort dag. rätt gött. sen åkte jag till vår lilla stad och kollade rätt länge, länge nog så att alla butiker  tog slut. jag fick iallafall köpt en ny kompis i sminkväskan (en concealer) o underkläder. mamma kom och vi gick till banken. efter det köptes första glassen för i år (tror jag) och så åkte vi tillbaka till skolan för att ha utvecklingsamtal. duktigt som jag är gick det bra. hem och äta. sen drog hela familjen ut på en promenad. duscha och sen sitta här. nu ska jag sova. längtat!

ajust det.
idag:
svart tunika- lager 157.
blåa jeans- tiger, model grace.
blommig sjal- mamma's butik^.
vita ballerina skor- esprit.
röd väska- rut m fl.
  (dålig bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0