soooolen.

städat och klart!
riktigt härligt med att få in lite ljus i mitt lilla rum :) jag hade hoppats på att hitta lite roliga kläder i gardroben, men ej. jag hade visst slängt allt! verkligen massor med kläder som jag nog tänkte " dom här kommer jag inte använda", men jag tänkt så sent som i förr går att "det linnet ska jag ha imorgon".. aja, det blir iaf stan nästa vecka då skolan tillåter. har en lååååång önskelista ska ni veta. röda solglasögon, beiga byxor, vår jacka, skinnjacka, några tygskor m.m :)) längtar!
nu strossar jag runt i stor t-shirt, sjal o leggings. och så fick jag täckt mina otroligt ohyggliga tånåglar också alldeles nyss. 
jag lyckades riktigt med bilden också (Y). ville bara ha den snabbt så det fick bli som det blev,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0