idol finalen?

idag blir det plugga en stund och sen passa småkusiner, som egentligen inte är så små, men ändå.

pluggandet består av so. islam prov nästa vecka så jag jobbar på en fri reflektion och en jämnförelse med judendomen. lite klurigt, men det kommer nog bli bra så för jag kommer härifrån  ;)

igår så 'missade' jag hela idol-finalen. började kolla men efter första pausen orkade jag inte kolla mera.. så jag tänkte se om jag kunde unvika att få reda på vinnaren en hel dag. imorse när jag kom till träningen och vi började värma upp var det först jenny sa "OCH KEVIN VANN IGÅR! :D"
mitt svar var "neeej"
och hon sa förlåt, hon visste om att jag inte visste, men det var okej. jag längtar ändå lika mycket till imorgon då reprisen är. men ändå, tur att kevin vann :)))))

by the way, idol danny är snygg! haha

Kommentarer
Postat av: jennie

öö, har du slutat sälja GT eller?

2008-12-15 @ 07:13:41
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0