jag o mina 1000 kusiner

klockan är 00.03 och jag kan nu konstatera att dagen har gått snabbt! 
klockan 13 åkte jag på träning, som började 14.. efter träningen fick jag åka snabbatsnabbt hem, göra iordning mig och sen ner till mormors hus där min syster hade ställt till med kusinträff!! det är såå himla mysigt va!? tack Sophia :)
asså, verkligen toppen är det. vi åt, pratade, sjöng singstar o spelade m.m.

efter att vi hade städat undan allt, jag och Sophia, fick vi gå hem ;) då var klockan nästan elva. in här och kolla en snabbis. därför hinner jag inte skriva nått mer idag heller..

aja, imorgon blir det mellandagsrean. jag brukar vara bra på det där med fynd faktiskt, hoppas jag lyckas imorgon med, med min tjocka plånbok! haha

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Syster

Tack själv sötis!

2009-01-03 @ 16:20:24
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0