live fast, or die young


bild från i måndags på lagdagen.

jaa, hej på er.
nu i slutet på terminen, sista veckan och allt, så ser ju det lite annorlunda ut i skolan. idag hade vi först so, sen idrott+betygssnack, sen ea där vi kollade på film, lunch och sen "matte" där vi fick hem kolor och kakor som vi ska sälja för att få pengar till klassresa.
slutade alltså klockan kvart över tolv. fick springa till bussen och kom som tur var med.
nu är jag hemma och ska.. jag vet inte riktigt faktiskt :) jag vet iallafall att ikväll ska jag baka pepparkakor och träna, hoppas jag. ladda inför julen och allt ju!

om filmen vi kollade på, på ea:n.. "little miss sunshine" var det. asså, alla tyckte den var bra och så, men jag klarade verkligen inte av den! hemsk familj och usch! har ni sett den? visst, den kanske är värd att se, men jag tyckte verkligen inte den var bra.. lite söt ibland, men kaos på deras liv! :/

aja, nu blir'e.. vet inte.. men ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0