min helg i bilder


efter skolan åkte jag in till gbg och träffade mamma. vi gick till NK och kolladel ite på julskyltningen.. bad.. kollade även lite parfymer och sånt. sen satte vi oss på espresso house. chai-latte och muffin :)


Ipoden var på under hela resan kan man säga :) en bästa vänn!


solo och vatten var'e ja..


framme på hotellet. bodde här förra hösten när det var bröllop. det är fint och mycket god frukost. viktiga saker :D


nilecity 105,6. haha, det är här det spelades in. eller aa, det är här den brandstationen är iallafall :)


man kan inte annat än älska stockholms gränder.


vi var inne på NK. stor gran, massssoooorr med folk. skulle kolla efter en vinter jacka men hittade ingen.


var inne på Helly Hansen också men icke. jakten på vinterjackan fick fortsätta.
så här såg jag ut förövrigt. kjol (ny) från rut m.fl, linne o kofta h&m, skor vagabond.


uurkass bild, men ville ha en på globen när vi åkte förbi med bil. så ja, detta blev reslutatet.. den var fin iallafall.


Hejdå stockholm för denna gången. och hem till göteborg.
borta bra, men hemma bäst. oftast.

hemfärden var mindre kul. hade inget att göra. blev glad när jag såg lisebergsgranen :)

haha. nu har jag varit lite duktig och skrivit lite idrotts arbete. lite varje dag tänkte jag mig nu då.
sen så har jag och evelina gått med i en pakt. vi ska banta fram tills onsdag morgon. lycka till kan man  väl säga ;) haha
nu blir'e dax för mat.. ja ni ser, det börjar ju bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0