Fredag 4 juli

denna dagen som alla andra dagar kan man väl säga.
marstrand med sol, bad, vänner o massor av folk.
jag vill att nytt sa hända så att jag kan skriva om något här!
men det verkar som om det dröjer.
det enda jag kan berätta som egentligen inte är det minsta akul, men iallafall. jag har fått tillbaka tangentbordet! det lilla bärbara underbara! :) så nu är jag både sjuk o glad!

och så är det föör varmt för att kunna ha lite kul kläder på sig som man sen kan visa här. det var sälert 35 grader på marstrand idag. jag hade bara på mig bikini, shorts o ett super tunt linne!
det är rätt synd att man ska behöva klaga på solen när den väl kommer..
aja, nu ska jag nog se vad som går på tv:n o ta nått o sätta mig där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0