måndag 21 juli

har nog bestämt mig nu. alltså vad jag ska ha på mig på konfirmationen. en vit klänning ofc, och ett par vita skor med ett litet guld hjärta till halsband och utsläppt lockigt hår :) kan nog bli riktigt bra. men ska nog försöka komma in till göteborg och kolla lite ändå någon dag.

förövrigt har jag ett navigations prov som tynger.. på fredag gäller det och jag känner mig inte förbered alls! så egentligen har jag inte tid att åka in till göteborg denna veckan. men kom på att det inte gör så mycket, det är snarare bara bra för att jag åker till stockholm nästa vecka, och ju mer pengar då desto bättre! :) desutom blir det ju mera cash på fredag..



avslutar med en bild på en cool tjej med en cool tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0