and here we go

ojoj. jag har kommit av mig! veckorna utan dator fortsätter utan att jag vet om det.

igår var jag och min vän ute vid havet och fotade. temat var; hur vi vill bli sedda.
riktigt kul, och rätt lyckat också!



jag och evelina (min vän) ville bli sedda såhär; glada, söta, havssmänniskor, att vi gillar innebandy. jag skulle även ha nått med musik. men lyckades inte få med det ..


och idag har jag varit i skolan. mycket trevligt. efter skolan åkte jag till evelina igen. det var tänkt stt vi skulle fota igen, men vi orkade inte. jag är enormt trött idag!

nu är det läggdags för min del. stor kram!

(ps. vi använde en canon eos att fota med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0