and I don't want to miss anything

ojojoj, vad trött jag är idag! gick upp tidigt för att "jobba" lite. klockan 12 var det dags för att spela match. förlorade tyvärr med 3-2, men det var riktigt nära att vi vann! när jag kom hem satte jag p åen film och somnade en stund.

veckan ser ut att  bli tuff. har några inlämningar + att jag ska lämna in prao lappen.. har ingen lust alls att praoa :/
men samtidgt blir det mycket att se fram emot. på onsdag ska jag kolla på patrik 1,5 med toleransprojektet! det ska bli kul. och så är det ju lovet som sakta kommer :) härligt!

Kommentarer
Postat av: jennie

synd att ni forlorade! :(

Japp, ska hora av mig sa fort jag kollat, gor nog de i mon eller pa tisdag! <3

2008-10-19 @ 22:17:47
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0