en vanlig lördag?

jag har ena blivit en slapp en med bloggen! inte bra. Nu har jag iallafall kommit hem från min klass loppis. vi skulle samla in pengar till en klassresa. fick gå upp alldeles för tidigt för en lördag, men det var värt det i slutändan. hittade även några fynd!



en brun laptop-väska. fast min får inte plats i den. haha ;) & sen en mörk blå handväska med kedje-axelband. kommer nog användas som kuvertväska, om den nu kommer användas förstås!



ett mörkblått midjeskärp.



en mörkblå axelrems väska.. hm, undra om nån har snöat in på mörkblått?!


och igår var jag en sväng i göteborg. fick med mig dom randiga leggingsen x2 på bilden, två långa linnen, ett vitt och ett.. mörkblått! haha. en mörkblå mössa, en mörkblå tröja. och lite smått till. och ja vad kan jag säga. mörkblått har visst blivit en ny favorit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0