one step at a time

idag började dagen klockan 8.. jippi. lite jobb då sen iväg på tränning som gick verkligen jätte dåligt. för alla! alla var deppiga och bara nä. usch. när jag äntligen kom hem efter cykelturen utan vantar,mössa, halsduk och jacka (brr) så åkte jag till min kära farmor och farfar och åt lite godsaker. farmor, ohn är allt duktigt på att baka kan man säga :)
sen åktej ag hem och satte mig här. så nu har jag lyssnat på väärldens största blanding av låtar. lite in flames, jul låtar med mariah carey, jordin sparks och one republic. känns bra!

nu snart ska jag baka egna kanelbullar här hemma :) fresten, bullarna från förra bilden har min syster tagit. bara så ni vet :)

Kommentarer
Postat av: Alina

tack va snällt!! :)

2008-10-05 @ 13:57:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0