to share the view with you

idag är det tisdag. det menas tränning. fast det är inte fören ikväll. dagen nu spenderar jag här framför datorn med plugg. det är ju lika bra att göra klart det så man kan ägna resten av veckan till skoj :)

har sett lite bra erbjudanden på systemkameror det senaste. men har några dileman. vill ha en systemkamera och en Ipod touch. men jag behöver en ny telefon. men jag måste spara lite pengar till sommaren, då jag förmodligen åker iväg till andra sidan atlanten! så allt jag behöver är.. mer pengar! *jobbjobbjobb*




detta är vad jag sitter och kollar på. åh, människan är allt vacker :)




Everyday feels like a Monday,
There is, no escaping from the heartache,
Now I, gotta put it back together,
'Coz it's, always better late then never.

Wishin' I could be in California,
I wanna tell ya when I call ya,
I could've fallen in love,
I wish I'd fallen in love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0