torsdags bus.

haha, jag måste berätta!

igår så var jag hos min fina vän alicia. och när jag skulle åka hem ville alicia åka med på bussen. det är typ 2 km så hon skulle gå hem efteråt. och så hade vi hoppat av bussen och stog och pratade lite innan hon skulle gå. så grävde hon lite i sin ficka och sa
-nej, jag har inte min mobil med mig!
sen grävde hon lite till och så sa hittade hon en tia och sa:
- men jag har en sån här!
jag svarade:
-vad bra då kan du ju leka med den när du går hem! hehe..
alicia svarade:
- jaa, för den här kan man göra såhär med!
och så slänger hon ut den på åkern brevid vägen.
- och så kan man leta efter den sen.

okej det kanske inte låter så kul. men saken är att hon sedan inte hittade den! så vi gick  runt på åkern i typ 20 min och bara letade. detta tyckte jag var mycket ironiskt så jag stog mest och skrattade. haha :)

aja, jag hade väldigt kul iallafall, och jag ville gärna berätta!



alicia letar tio krona.


Kommentarer
Postat av: jennie

de e ni i ett notskal (prickar pa o.et) :P

2008-10-11 @ 01:57:13
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0