my time is now.

förra veckan var det gymnasiemässa här i göteborg. då åkte tusentals av ungdomar och jag in förra att få ideér om våra framtider. det fanns så mycket att välja på och många blev mest förvirrade. själv hittade jag två skolor/linjer som intresserar mig. den första är munkebäcksgymnasiet med linjen media & estet. där får man kurser från båda linjerna. så som foto, design och bildkommunikation. och självklart intresserar det mig :) det andra är mode design eller inredning design på drottning blanka. design har ju alltid intreserat mig så det känns bra, det enda kruxet är att skolan ligger i kungsbacka så det är för långt dit. men det långt kvar innan jag behöver bestämma mig så ska allt kolla runt lite mer och så. :)




Välkommen Mister Höst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan bo hos niklas i kungsbacka :P

2008-10-19 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0