fridayious

herre vilken ful header jag har. den ska bort. får bli något enkelt och tråkigt.

till något annat. idag har jag varit iskolan som vanligt. vi hade slöjd. där tillverkas klänningar och mössor vill jag lova. jag har verkligen kommit på en klännings design som jag trivs med! den ska vara svart med ett turkost band i midjan och en silvrig dragkedja. fan vad bra den blev på skissen och allt! super. sen så frågade jag min lärare efter ett tyg som jag inte hittade.  hon plockade fram det. sen började hon prata om mönster. jag hade trott att jag kanske kunde slippa att göra det så himla perfekt och få göra det på mitt viss, men icke. då tar hon fram några mönster på fula tråkiga klänningar och tjötar på om att man kan ändra det och så nu blri det helt fel.. det är samma sak som förra gången.. 

 aja, ni lär ju se resultat på den senare i höst. nu till en annan fin sak jag hittade i en vouge tidning från 2004.



en underbar gudinneklänning från michel kors. good jobb, man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0