hello, goodbye

jag tror jag är kär! såg i en tidning i morse den nya Ipod touch 2G! jag har alltid tyckt att den är snygg. och nu har det även kommit en inbyggd högtalare också och det är det jag har väntat på! så nu är jag jätteglad :D taha, och här är snyggingen!


lovely!  (bild från sppelstore.com)


denna veckan har vi dansvecka i skolan. jättekul! vi dansar allt från bugg till disco. idag dansade vi salsa. haha, riktigt kul det med! imorgon är det dags för det kända discot. det kanske låter lite, löjligt. men det är verkligen huur kul som helst. det är ungefär 350-400 personer som dansar och alla kan, och vill. det är verkligen terminens höjdpunkt.


just nu sitter jag och kollar på lite avsnitt av the hills som jag missat medans datorn var sönder. I like :)

ha en underbar kväll nu!

Kommentarer
Postat av: jennie

bra syrran, nagon med mycket pengar later de som!

2008-10-08 @ 18:54:31
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0