21/6 - 8/7


bilder från google och facebook

Alltså, jag hoppas verkligen alla är avundsjuka på mig just nu.. Föör den 21/6 till den 8/7 kommer jag åka till USA!!!!!!!!
Anledning: Ska äntligen få träffa min kära syster igen!!!! :D
Plus: Kommer besöka både New York och Chicago, även andra ställen som Niagara förhoppningsvis. Och även
Canada.

Detta kommer bli så himla grymt kul, kan inte vänta!!

såå ja, jag hoppas faktiskt att ni är avundsjuka, för en gångs skull ;)
hihi :)



Annars idag har jag spela innebandy. Två matcher. Första vann vi med 4-1 tror jag, den andra förlorade vi med 5-2, men gjorde två mål iallafall..
Imorgon blir det två matcher till, men nu ska jag åka till evelina och sova där :))

sov gott på er! kram

Kommentarer
Postat av: jennie

jag är inte avundsjuk, men däremot såååååå himla glad för att ni ÄNTLIGEN kommer och ser hur jag har det! :D can't wait (som man säger här) heller! :D

love you

2009-04-27 @ 07:35:49
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0