Back to bed

Igår var det julafton hemma hos mig. Två stora papp-paket fick jag. Ett med en dator i. En HP Pavilion notebook. Råsnygg.
I det andra paketet fanns den överaskningen som jag skrev om i fredags. En kamera. Jag skulle vilja kalla den Nikon D60. Råsnygg.

Så idag har det varit lek dag hela dagen :) nya dator plus ny kamera, roligare kan man inte haa! :D


fick slängt ihop ett snabbt litet collage på nykomlingarna. Har ju inte hunnit fixa några pogram mer än Picasa. Så lyssna på musik får man göra på YouTube, och självklart lyssnar vi på Erik Hassle.

detta får räcka för nu. ska nämligen göra rent lite knivar och gafflar, dagsverke..

Kommentarer
Postat av: Icce

:O!!! Super nice!!

vilken fin dator, det är inte samma som den förra va ?? super nice iallafall :)))

2009-04-19 @ 20:26:41
URL: http://aliciahedin.blogg.se/
Postat av: jennie

lycka på åsen i guess! :D

2009-04-20 @ 05:56:50
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0