Highway to helg.

japp, nu var det dags för helg.
Dagen har varit bra. Började halv 10 med musik klassens musikal projekt. Saturday night fever. Efter det var man helt död. trött som tusan. Man åt lite och sen hade vi ea. Mycket gjort där ja.. hehe. Efter ea:n så hade vi slöjd. Fick lagat ett par byxor. Eller laga och laga. Jag hade  gjort sönder dom på knäna men detta hade jag gjort sittandes så när man ställde sig upp så blev hålen under knäna. Inte det snyggaste, så dom fick sig en makeover, igen.

nu blir det lite mat och ett grey's avsnitt innan jag däckar här framfr datorn.. är trött som tuusan.

hej så länge.

bild från i förr går då jag var utelåst.


Jag fullkomligt älskar  denna bilden! SOMMAR, sol och blomsteräng. sign. JuliaThielen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0