should we say?



asså, detta är perfekt. Hennes frisyr, förlåt uttrycket, tvär HET! Under påsklovet då jag var inne i stan och var inne på Gina så såg jag, vet inte om det var denna bilden, men det var iallafall denna fotoshoten och bara direkt "ett sånt vill jag ha!"
Det är ett dubbelt flätat band man har på huvudet helt enkelt! sprang runt hela Gina och letade men hittade inget. Men när jag inte letatde hittade jag faktiskt ett innan vi skulle åka med bussen hem, lycka kallas det. Måste se till att få till denna frissen nån gång, kanske ikväll! :)
Sen är resten inte fel heller. Shortsen är hel sköna och tröjan likaså. Och indian inspirerat har väl aldrig varit fel? nä, trodde inte det heller.



jaha, nu är jag i farten igen. Kläder kläder. vill ha vill ha. kollar efter en skolavslutningsklänning och har faktiskt hittat ett par. visar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0