FALLING TO PIECES

Gårdagen.. ja vad ska man säga?

Det började med att jag efter skolan åkte hem till Alicia, där även Jonas va. Dom hade börjat göra pepparkakshus så jag joinade. Blev inte riktigt klart för började göra massa annat, som att laga mat. Behövde dock åka rätt snabbt, skulle hem och göra mig iordning inför kvällen. Det blev raket snabbt. Hann dock. Vi åkte till Annika på förfest! Där kunde vi inte heller vara så länge eftersom vi skulle vaa på Marstrand vid halv 7.
Maten ja.. Åt det jag brukar på ett julbord. Köttbullar och prinskorv ungefär, haha. Jag kan verkligen inte äta julbord!
Dansade och snackade med folk fram tills det stängde. Då var det bara att dra sig hemåt.

Hade trots allt kul :)

Och nu blir det ut i skogen för att hugg gran verkar det som. Julstämning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0