MIN JUL


me and my sista

Bild från Julafton. Världens mysigaste julafton! Jag måste nog berätta.

Vaknade upp nån gång runt 10 kanske. Traskade ner i pyjamasen till brasan som moster hade tänt. Där satt vi (jag,jennie,mor,far&moster) och fikade samtidigt som vi öppnade julklappar! Hur mysigt som helst att göra det på morgonen istället för på kvällen :) Jag fick ett nytt objektiv, parfym x2 (av samma så mamma tog den ena så fick jag pengar istället), spel till ps2, film, mössa, miniplattång och en ring. Fick även halsduk, vantar, ansiktsmasker och hårinpackning av mina vänner :)
 Himla nöjd! fick verkligen bara grejer jag ville ha, så ja. Bara nöjda miner.
Efter paket öppningen så gick vi ut på en promenad i någon timma. Snösnösnö fanns det i Dalarna :)
Kom hem strax innan tre så duschade snabbt och satte mig framför Kalle Anka. Ett måste tycker jag. Efter Kalle gjorde jag iordning mig och sen kom Sophia och Magnus! strax efter även den andra familjen som skulle komma. Vi åt massa mat, som vanligt. Gott var det också, som vanligt. Efter maten hade vi julklapps leken! Vann två grejer.
Sen åkte den andra familjen hem och vi andra bara mös resten av kvällen tills vi gick och la oss. Underbart!


Jaa, det var min jul det. Idag ska jag till Alicia en stund, sen ikväll ska min kusin och hennes man + barn komma hit och äta middag! Ska bli jättekul att träffa dom, längesen nu.

Kommentarer
Postat av: julia 'andersson

chaaa julia :D

tycker du kan kommentera i inlägget som heter frågestund i min blogg & kommentera lite frågor :)

2009-12-29 @ 14:03:29
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0