NÖJD


Avgrund. Hästskofallet Niagara.                                            bild: jag

Nöjd är vad jag är efter gårdagen. Kom hem med en gulkasse fyld med julklappar, en skinnjacka (äntligen!!), lite kläder och massor med småsaker.
 Skinnjacka kommer att användas flittigt vill jag lova :))

Efter Ullared igår så åkte jag direkt till restaurangen där jag och min familj(-jennie) skulle äta. Blev massa mat. God tre rätters. Sen åkte vi till bion för att kolla på "luft slottet som sprängdes". Sista stig larsson boken. Den var bra! bättre än tvåan, inte lika bra som ettan, enligt mig. En liten revansch film typ.

Kom hem trött som en gås, men var tvungen att fick lite grejer inför idag, kom i säng vid 12.
Därför var jag saligt trött imorse när jag gick upp för att kolla julkalendern. Ah, 7 h kan man tycka är mycket, men det gör inte jag! haha.  Missade bussen på köpet, så väntar på nästa nu.



When you love someone, and it goes to waste'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0