Bellas Lullaby

¤ dagen är slut, snart iallfall. jag har få thai mat i magen, mums :D
¤ jag har faktiskt gjort hkk. inte så mycket som jag kunnat, men nära inpå!
¤ jag är trött..
¤ jag ska köpa systemkamera!  nu i veckan hoppas jag..
¤ nu ska jag spela piano som jag inte gjort på jättelänge! alltså ordentligt!  jag spelade förut idag, håller på att lära mig Bellas Lullaby, den från Twilight, när dom är uppe i granen och den Edward spelar för Bella :) och sen hittade jag lite fler fina trudiluter. 
¤ senare blir det tv tv tv kväll! 

här har vi den ju! : 


 
look after my heart, I left it with you

Kommentarer
Postat av: Phia

du är meeer än välkommen sötis :) jag bara väntar på att du ska ringa o vilja komma =P puss

2009-02-23 @ 20:40:00
URL: http://www.metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0