coming around again

just det ja. igår i skolan skulle vi bestämma, eller iallafall komma på lite förslag till klass tröjor 09!

jag vet precis hur jag vill att dom ska se ut. marin blå med vit tryck + mjukis byxor med namn längs benet.
Tryck ska antingen vara snyggt med en ceasar krans med namnet och klassen inuti, eller ett tryck som jag tyckte var sött. "9E är bra, tralala". ;)

 dock har min klass lite annat tyckte. dom flesta vill ha svarta tröjor, några vill ha babyrosa. svart tycker jag är tråkigt att ha, jag är så svart ändå, och rosa? jo men visst. här kommer fjortiseliten. nä.. men ingen hängde på mig och Ylva ändå.
 och det där med tryck är ganska svårt. vissa vill ha en kondom med en lite fin text inuti, vissa vet inte vad dom vill, men ingen vill ha som jag.



här är några av förslagen. visa är okej, man kan ju alltid träna i den eller något. men aldrig att jag skulle gå omkring med en kondom på magen! nää. då får det va.
minitryck.se är dom här trycken ifrån.

det hela ska bestämmas i veckan, får se hur det blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0