:)

det är så konstigt. ibland, huxflux, så kommer det lite pers in på min lilla blogg. väldigt fräscht tycker jag :D men det är bara lite då och då som det skjuter i taket ungefär. det är när folk ser vad man skriver som man vill skriva mer har jag kommit på. det gästerna blir få så försvinner inspirationen. köpte lite grejs i Uppsala som jag kanke visar senare. nu väntar jag på sotarn :S haha.

by the way:
nu har jag börjat på sista Twilight boken. BÄÄÄÄÄST! fy fan vad dom är bra. och sen, i måndags, så kollade jag filmen på BIO! vi skulle gå, jag och alicia i uppsala. här i gbg har den ju slutat gå, men där gick den fortfarande! fatta att jag blev gladast på hela jorden!!!!!!!!! :D I love Bella and Edward, yes I do. miiihihhihihihi. ärligt. den var grymme. underbar. mycket bra gjort. fick med mycket från boken. det kommer bli tomt när denna är slut läst. jag fruktar. men den går inte att sluta läsa dock. HEJA TWILIGHT <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0