Everyday.

haha oj. igår ville jag visst att ni skulle ha en kväll, det lät ju trevligt! :) och jag tror jag fick som jag ville.


jo idag är det lördag, asnice med väder och plugg. sophia kommer dock sen och är snäll :) hoppas jag.
och semlebullar togs upp förut också, och jag är fortfarande förskyld..

sen stör jag mig lite på att våran 'stora' dator är sönder. där finns alla jennies bilder från i sommras.
saknar dig sis!


och björnbär är ju gott, så här kommer ett som jag tog i sommras! :))





jag fyller år näst nästa vecka! önskelistan ser ut lite såhär förtillfället ;
¤ Systemkamera, Canon eos 1000D
¤ GKSS ställ
¤ OC.-boxar säsong 1-4 (har velat ha lääänge, så den fortsätter finns på önskelistor)
¤ Så länge vi båda andas- Stephenie Meyer (fjärde Twilight)
¤ Parfym, Lacoste- Touch of Pink
¤ Mcfly mito-tour, GH-tour.
¤ En symaskin

måste komma på lite mer annat små stuffs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0