if I could, I'd only wanna make you smile

jag är döööd, jag är så trött. gick upp 7 imorse, samling8, match klockan 9. vi vann med 1-0, jag gjrode målet. hem, äta, samling 12, match 13.45. matchen var med juniorerna och vi vann med 3-2. hem, duscha, äta,

sen skulle jag försöka mig på hemkunskapen. men det går inte! det är stopp i hjärnan. hemskt!
 och nått som är ännu mera hemskt är att jag bara har ett kapitel kvar på tredje boken. hur ska jag klara mig tills 12 mars?! det kommer knappast gå.. skynda boken! :')

jag satte mig just och försökte mig på arbetet igen, men jag tror jag går och läser klart boken och sen sover en stund. känns som att det är det enda jag för tillfället kan göra. suck..


have a nice sunday, with svart väder also.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0