one of the boys

Dagen blev ju rätt bra trots allt. vaknade redan klockan 8.. har gått in i ett mönster tror jag. inte bra alls tycker jag. uschli.
kollade på film och sen stekte jag lite pannkakor och när sophia kom hem så gick vi ut och åt picknick med pannkakor och varmchoklad och mys :) efter några timmar kom vi hem igen och då blev det mamma och pappas stora säng två timmar. läsa lite och sova. det var ritkigt skönt må jag säga :) sen laga mat till familjen. nu är det inget kul på tv.. eller jo, Samantha kommer nu, det kanske man ska kolla på? hm.. eller sova.. haha. det lockar kan man väl säga.

imorgon finns det planer, dock inte säkra, men ändå. see ya :)


By the way:
Katy Perry är mycket bra tycker jag. såhär kommer mina två favvisar :D
Thinking of you


one of the boys

mhm, hon är bra braig och jag har lyssnat på henne hela kvällen :) herrå

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

hehe oops kamerabatteriet är dött har låtit den stå på...... (a) de blir imorgon haha :p

2009-02-14 @ 00:05:30
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0