river flows in you

sitter här och lyssnar på fin musik och är glad. orsak: läs längre ner.
idag har jag tränat, varit och kollat på tapeter, varit med min syster på IKEA och sen hjälpt henne fram tills kvällen. alla hjärtansdag fick bli för mig att vara till hands och hjälpa. mycket bra tycker jag :)
sen åkte jag hem åt och blev sittande här. Har nu fått min dagliga dos av datorn tror jag. ska snart lägga mig och läsa bok. gissa vilken? ;) fölåt för överflödet av Twilight, men man bli kär.

sovgott alla, och glad alla hjärtansdag ;)



nu är jag superglad! Twilight fan som jag är, blev jag ÖVERLYCKLIGAST när jag såg att den fjärde boken, på svenska, redan kommer ut den 12 mars, på min födelsedag, perfekt tyckte både jag och mamma! :D *lycka*


där har vi den :)


Vacker musik från självaste Robert Pattison (Edward Cullen). den killen kan ta mig fan allt ;)

Kommentarer
Postat av: Berg

Bästa Julia - tack för all support (!) Salladen var ljuvlig & löken var perfekt hackad ;) puss på pannan

2009-02-15 @ 06:40:15
URL: http://www.metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0