the world we live in

fick mitt horoskop uppläst för mig igår.. där stog att mina nära skulle bli irriterad på mig för att jag inte la ner så mycket energi och så. och det har jag faktiskt märkt av idag. mamma kom hem go och glad men vände helt plötsligt. men en vän verkade inte så glad heller på mig. och jag själv är också irriterad! så får nått kommer upp så hugger det känner jag.. sömn brist ? kanske.

nu ska jag iallafall iväg och träna med damerna, ska bli kanoners!

och i morgon drar jag till Uddevalla i 6 dagar med Alicia! YAHO :)


puss o kram, och ha ett lovely lov!


Kommentarer
Postat av: ellinor

hihihoohhahahihihihiohohohoohoh

träningen var grymme :)))

2009-02-07 @ 17:35:00
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0