kom med hem

ja matten går självklart as bra. självklart. nä, okej. jag kommer inte få några julklappar, det är säkert! men har fastnat.

snart kommer syster hit också. vi kanske drar ut på picknik i det fina vädret :))




och detta fick komma med hem från Uppsala. en svart mysig tröja med krage från new yorker. ett par Nudie jeans från holmgrens, skönasköna!, sen släpptes jag lös på Gina. kunde dock hålla mig lite, men två oversize t-shirtar fick följa med. en svart och en vit, ett spets linne, två skärp och en jeans klänning som ska få en makeover, haha, eller nått. sen självklart. älsklingen, Ljudet av ditt hjärta. mums :)


och denna. jag brukar inte använda sånt, min hud brukar funka själv, men inte denna vintern. och jag tycker den är toppen! :)


jaa. nu ska jag se om jag kan förstå matten igen efter några smörgås rån. det är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0