5 h

jaa.. det är så många timmar som jag har tränat idag. från klockan 12-19 var det innebandy för heela slanten! fick ta en rast med mcdonalds med eve, annika, richard och simon :) annars skulle jag dött.
men jag är så förbannat stolt över mig själv va! den dåliga starten av året tog sig en sväng om, och blev till en bra!
nu har jag ätit pastasallad, ostkaka och chilinötter. det tyckte jag att jag var värd !

nu är jag trött trött trött, funderar faktiskt på att gå och sova länge. det är blir liksom inebandy imorgon med. fast i en annan form. jag ska titta på innebandy i skandinavium.
eller så tar jag och drar en film. har några godingar på hög här hemma som ska ses. lala

herråå.

Kommentarer
Postat av: Syster Phia

Det va sjukt kul att spela med dig! Imponerad att du orkade spela hela dan... du ville ju inte åka hem heller... ;)

2009-01-04 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0