ett par brand new Bobbie Burn

Idag, torsdag för er som inte vet, så har det varit en rätt bra dag :)
första var det skola med so, bara sitta och jobba, idrott, innebandy, jag var helt crazy :S, ea, jobba. en jättekort lunch för att sedan återgå till matte eftersom den var framflyttad så att vi slutade 12 istället. det gillar vi!
 då åkte jag, alicia o ylva in till lill stan. menningen var att jag och alicia skulle köpa födelsedags present till ylva. vi gick in på spot och provade alla deras skor! huur kul som helst! eftersom jag har stora fötter gillari nte jag att prova skor. men deras storlekar passar mig. så där var vi i ungefär nån timme och bara testade och testade. jag köpte även dessa för 50%. jammie!




sen åkte jag hem till alicia en stund. tjöta, äta och bråka lite. spela gitarr och sjuna också.

nu är jag hemma, har städat mitt rum, toppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0