nytt år, dålig start.

idag har jag gjort rätt mycket på bara några timmar nu på morgonen. vaknade, åt frukosto ch började kolla på MI 3. han dock inte kolla klart då jag och pappa gick upp till en damm här hemma och åkte lite skridskor. underbart!
sen hem och hämta katten för att åka till smådjurskliniken. fick en tid till nästa  vecka. sen hem och  kolla klart på filmen. och det var längesen jag kom hem! så det kändes lite konstigt då klockan inte ens var fyra och jag hade inget att göra.



föresten. har ett nyårslöfte i år. inget godis och sånt (alltså inte överdrivet mycket) fram till sommaren + beachkroppen 09. och nää, det började dåligt. på morgonen på torsdagen då jag, alicia och ylva vaknade ville vi kolla på film, till detta popcorn.. yey! duktigt Julia.. haha, nu bestämde jag att det började 2 januari 07.30 fram tills sommarlovert börjar. ni får hålla koll på mig.


frost yourself, 29 december

nån som har en spotify inbjudan över? villhavillhavillha!! :D

Kommentarer
Postat av: jennie

vilken katt?

2009-01-04 @ 19:30:11
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0