or another

det blev inte bearneisesås, det blev tsatsiki istället :)
jag känner att stavning inte är på min starka sida idag.. har inte koll på nått.

anyway. håller på och gör min ansökan till gymnasiet idag. spännande faktiskt.

skolan gick rätt snabbt. lite film, lite spel och syslöjd! :D jag väntar bara på att jag ska skaffa sy maskin. fick reda på att en sån jag vill ha kostar ca 8000 kr.. inte riktigt så mycket jag vill betala, men ändå! jag kanske ska ta och försöka mig på mammas gamla istället..

nu harj ag iallafall kommit fram till att jag vill ha 10 plagg i den nya H&M katalogen.. plus lite skor. hur finna som helst ju! får se om min fötter får plats i ett par.. ;)

nu har jag även bestämt mig för att lägga manken till med beach 09.. börjar med lite pepparkaka... haha, jag är dåålig.

och nu lyckades jag göra dubletter av hela mitt itunes bibliotek, yey! 1,7 dagar musik.

nu blire film tror jag.
ha det finemang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0