you're just what I need

jahopp. idag var det måndag och där med bara tre dagar kvar tills skolan börjar igen.. har lite att göra innan så just nu känner jag mest ångest för det. göra idrottsarbetet, skriva svenska, sälja kakor m.m. just nu är klockan 14.52 och jag har då inte gjort nått idag. joo, kollat på två, eller en och en halv film. den första kommer jag inte ihåg vad den hette, men den andra var 'green street hooligans'. det var en bra film tycker jag allt.


Charlie Hunnam :)

filmer härnäst kommer nog bli med Hunnam-tema. Typ Back to Cold Mountain o Children of Men.

nu blir det idrottsarbete. iallafall så mycket jag orkar. ska skriva fyra sidor till på torsdag och jag har skrivit lite mer än en halv. och jag lovar, det är ett segt arbete vi snackar om. en halvsida skrev jag på två timmar! och då jobbade jag rätt intensivt. så det lär ju ta ett tag innan det blir klart. 4 sidor+ jämförelse, reflektion, bilder och lite sånt där.
jaja, får se om man kommer ut idag också, vore ju bra, fint väder och allt. vi får se.
 

by the way, på söndag 21.00 på tv4 så kommer 'a lot like love', :) tiihihi
haj så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0