When I'm speaking, It's the voice of someone else

SATC-boxen här är jag med och tävlar om :) jag har aldrig vunnit nått, och kommer nog inte göra det nu heller, men varför inte liksom?

nu ska jag 2009 städa min garderoben. just nu ligger det lite kläder på golvet, massa kläder på hög i skåpet, den går inte att stänga längre, och lite kläder huller om buller i byrån. det där med att byta en hög garderob mot en byrå var nog inte så jätte clever ändå.. men jag ville testa och det är finare. bara det att kläderna inte får plats.. ;)
såg att Ebba von Sydow hade lite tips i dagens GT om hur man städar. vad man ska spara, vad man ska slänga och vad man ska ge bort / säjla. jeans jacka och skinn jacka visste jag att det var ett måste att ha kvar. dom funkar alltid. noppriga kläder ska slängas och kläder som inte passar men är i fint skick bör säljas eller ges bort. man ska acceptera hur man ser ut och inte ha kvar dom där för små jeansen som man har som mål att komma i. man kan lika gärna berömma sig själv, om man lyckas, med ett par nya fresha. så nu ska jag rensa rensa :)

denna blir städ låt nr 1:
James Morrison- Broken Strings


hörs senare, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0