2 skor senare

hemma nu. eller har vart en stund.
haft en riktig mys dag idag med Alicia. Vi gick runt i butiker och bara kollad, pratade och var så vi kan va i några timmar. Jag kom hem med två par skor och lite armband. och en maassssaaaa glass åt vi :)

nu sitter jag och letar ut outfits tills imorgon. Har tagit en klänning- & jeans/linne-outfit, bara en till. Ska lite senare ikväll åka buss, igen, in till syrran och öppna för henne. ska sen sova där. mys dagen fortsätter!
ska ta och kolla efter lite inspiration till sista outfiten som jag hoppas blir lite speciel om jag hittar nått. sen ska jag fixa naglar och duscha och allt det där fin liret ;)

hihi. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0