Grey's och död :)

det stog still på data-behovs fronten idag, skönt!
mamma väckte mig vid 11 - varför väcker hon mig?- då hon ville ha med mig ut på promenad, och för en gångs skull följde jag med. Väl hemma, varm och hungrig åt vi god frukost. Massa frukt, yoghurt och ägg :) efter det kollapsade jag i jennies säng, med Grey's. åååhhhå vad det är bra, eller bäst menar jag!
efter en hel dag vid tv:n, i det fina vädret, åkte jag vid in och tränade vid sju. Och Välkommen Hem!
 Vi körde på ett kort uppvärmnings varv på 1.3 km, sen samma sträcka, fast i etapper. Ni vet när man springer en sträcka, och tar det lite lugnare en, och så vidare. Varje stärcka var ca 50 m, alltså mycket tempo ökningar. Redan då dog jag en bit.
Men då var det dags att springa upp till skidbacken. där körde vi upp och ner lite hit och dit med ruscher och ja, det var jobbigt kan man säga. Vi körde även rygg, mer ben, mage, och armar. DÖD. Men oootrligt glad och nöjd med mig själv :) en go dusch och ett och ett halvt Grey's avsnitt blev belönning. 
 
så nu har jag kollat klart på säsong 4, och tänkte börja på 5:an idag, men jag tror jag får skjuta på det, ska upp 9 imorgon (det är tidigt nu för tiden) och följa med mamma in till K-älv och fixa lite grejer medans hon klipper sig.

Alltså hörs vi imorgon, om inte vädret är för fint, då vi åker ut med båten.
KRAM

Kommentarer
Postat av: jennie

lät bra de sis, upp och hoppa din lilla loppa, du skulle följt med oss på löpningen i Chicago, då hade du vart mer förbered ;)

en fråga bara, varför kollapsade du i min säng, saknar du mig så eller? ;) för jag saknar dig!!

men om 6 veckor så sitter jag på planet HEM vid den här tiden!! :D:D

puss

2009-07-15 @ 03:52:39
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0