I do not hook up

åh vad jag är bra. Nu har jag gjort mat till min lilla familj. plus att jag har varit en stor tjej och renat bland gamla grejer. riktigt hård har jag varit. vad får stanna, och vad får inte. Nu balanserar jag om jag ska ut och springa dag, eller ta nya krafter i natt och ta det imorgon bitti ? har rejält med ont i huvudet nu, så hoppade över tränningen med laget, tar och gymmar på torsdag istället.

jag tror jag ska återgå till att rensa. vill så gärna få bort grejer så det ser lite mer städat ut.. jag tror jag behöver mer lådor!
hitta också en gamla dagbok från 2004. Mycket problem man hade när man var liten!haha. och många hemligheter.. men som sagt, problem blir mindre när dom delas med någon, tvärtom är det med hemligheter.. så den ska nu brännas. här tas det i med hård handskarna.

smell u laterios

Kommentarer
Postat av: jennie

duktig du är lillsis!! Hoppas att du fortsätter med middagslagning när jag kommer hem ;)

2009-07-28 @ 20:24:30
URL: http://chicinchicago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0