I remember

funderar över vad jag ska göra resten av kvällen. hela min resväska är fortfarande inte upp packad.. ska man göra det kanske? eller ska man lägga in alla bilder? fast det lär ta ett tag.. vet inte hur många exakt, men det lär vara runt 1500 bilder eller något, mycket att rensa! det sparar jag nog till senare ;) eller ska man skita i det och ta och kolla på lite serier och sova istället? där har ni iallafall mitt i land problem ikväll.

sen tycker jag att ni ska lyssna på denna låten.. Jag har varit i USA, inte konstigt att countryn har satt sina spår..


Taylor Swift- You belong with me



i vilket fall som helst så tackar jag för idag, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0