Statue of Liberty

klockan är 12, vädret är fint idag. Drar väl ut till kära havet idag. Får ju ta vara på det fina :)

tänkte jag skulle lägga ut lite mer bilder från usa. Vi är fortfarande i New York, kom ju bara till första dagen. men ni har ju sett åtminstone en bild från Empire state, så nu kommer lite från frihetsgudinnan.




bild 1: Herself. Mäktig kvinna ;)
bild 2: Fint med Nedre Manhattan i bakgrunden.
bild 3: Vykort från förr.
Alla bilderna tagna av mig

känns konstigt att jag har varit där när jag tänker. Jag? på Manhattan? nää nu skojar du..

nog med nostalgi för studen. kommer nog mer bilder sen. Jag har fortfarande inte rensat eller lagt över dom till usb, så minnes korten är fulla fortfarande, haha. Därför kommer inga nya bilder än. meen, dessa bilder räcker ju långt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0