The Hangover

Baksmällan ojha! riktigt bra och rolig film :) haha, min kusin hade gett mig väldigt höga förhoppningar då hon tyckte det var den bästa filmen hon sett. Så bra tycker inte jag och Alicia den var, men den var iallafall grym! :D

själv har jag en hangover av trötthet. kom hem vid två inatt, och vaknade tjugo i 10! typ 8 timmar är det ju i och för sig, men jag behövde sova mer. ikväll ska jag försöka komma i säng tidigare, om det går..
låg i sängen tills klockan var halv 12. och nu två timmar senare ska jag väl försöka ta tag i dagen och göra något bra av den. Typ städa eller fixa i rummet. det behövs alltid.. Ha en fin dag så länge.

Kommentarer
Postat av: ellaabella.blogg.se

ojojoj, jag älskar den filmen.

:)))))))))))

2009-07-28 @ 16:37:51
URL: http://ellaabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0